Felanmälan

Felanmälan

Behöver du anmäla ett fel gör du det via DinHyresvärd som hjälper oss att hålla koll på att alla anmälningar följs upp och avslutas. Att göra en felanmälan är enkelt.

Logga in på DinHyresvärd

Klicka på "Logga in med BankID"

 

Skapa felanmälan

Påbörja en ny anmälan genom att klicka på de tre blå strecken uppe till höger och klicka sedan på "Felanmälan" i menyn som fälls ut.

Tryck sedan på "Skapa ny" och fyll i felanmälan. 

 

Beskriv problemet

Fyll i fälten för "Var är felet" och "Vad är felet" 

Redogör för ditt problem i den ruta som är döpt till Beskrivning. Bifoga gärna bilder på problemet.

Skicka

Klicka på OK och invänta återkoppling från vaktmästaren. 

Vid akuta ärenden – såsom totalstopp i avloppet, nyckel eller lås som inte fungerar eller skador som kan vara farliga för dig eller andra – ber vi dig istället att kontakta husförmännen på hus@lundsnation.se.