Behöver du anmäla ett fel gör du det via DinHyresvärd som hjälper oss att hålla koll på att alla anmälningar följs upp och avslutas. Att göra en felanmälan är enkelt.
Klicka på "Logga in med BankID"
Påbörja en ny anmälan genom att klicka på de tre blå strecken uppe till höger och klicka sedan på "Felanmälan" i menyn som fälls ut.
Tryck sedan på "Skapa ny" och fyll i felanmälan.
Fyll i fälten för "Var är felet" och "Vad är felet"
Redogör för ditt problem i den ruta som är döpt till Beskrivning. Bifoga gärna bilder på problemet.
Klicka på OK och invänta återkoppling från vaktmästaren.
Vid akuta ärenden – såsom totalstopp i avloppet, nyckel eller lås som inte fungerar eller skador som kan vara farliga för dig eller andra – ber vi dig istället att kontakta husförmännen på hus@lundsnation.se.